Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Lees onze veelgestelde vragen voor alle informatie die je nodig heeft over Kringloop Nijverdal en ontdek hoe je kunt profiteren van ons unieke aanbod en onze diensten! Staat jouw vraag er niet tussen neem dan contact met ons op.

Kan je spullen inbrengen?
Ja, dit is mogelijk binnen de openingstijden van de kringloop.
Sturen jullie spullen op?
Nee, helaas is dit geen mogelijkheid bij onze kringloop.

Bezorgen jullie?

Ja, wij bezorgen binnen gemeente Hellendoorn. Ga hiervoor eerst langs de kringloop. Hier komen wel bezorgkosten bij.
Mag ik spullen reserveren?
Ja, dit kan met alle meubels die op dit moment in de kringloop staan.

Krijg ik garantie?

Wij geven alleen op witgoed een garantie van 7 dagen, op andere spullen zit geen garantie.

Kunnen wij spullen inruilen?

Nee, wij doen niet aan inruilen je kan alleen spullen inbrengen en kopen.
Mag ik kleding inleveren?
Ja, dit mag maar de kleding gaat wel naar het goede doel. Inleveren van kleding moet ook gedaan worden in dichte zakken.
Mag ik oude apparatuur inleveren?
Ja, elk type apparatuur mag behalve koelkasten en vriezers.
Kan ik spullen op een later moment ophalen?
Ja, neem hiervoor contact met ons op.